💸NOVOROČNÝ VÝPREDAJ! ZĽAVY až do - 60% 💰 Dismiss

Postup pri reklamácii

Reklamačný poriadok

Vrátený tovar, Reklamovaný tovar, prípadne tovar ktorý chcete vymeniť a bol zakúpený na www.roseshop.sk nám zašlite poštou alebo kuriérskou službou na nasledovnú adresu:

  • Studio 19 s.r.o.
  • Kutnarska 172
  • 91623 Pobedim

Posielajte obyčajne, nie na dobierku!

Pridajte vyplnený reklamačný formulár ktorý nájdete priložený k objednávke alebo si ho môžte stiahnuť TU.

Alebo pribaľte list, kde napíšte Vaše údaje a telefónne číslo na ktorom Vás budeme môcť kontaktovať spolu so stručným popisom závady, alebo závad Vami reklamovaného tovaru, prípadne dôvodom výmeny, či vrátenia.

Reklamácie

Vaša reklamácia bude spracovaná ihneď po doručení a bude vybavená do 30 dní od jej doručenia, o priebehu reklamačného konania budete informovaní. Poskytneme Vám mailom reklamačný protokol.

Výmena tovaru

Tovar doručený na výmenu spracujeme ihneď po jeho doručení a to buď vymenením, alebo vrátením peňazí, podľa Vášho výberu riešenia. Nevzťahuje sa na ňu 30 dňová lehota.

Tovar musí byť nepoužívaný a nepoškodený, v opačnom prípade bude zaslaný späť zákazníkovi bez možnosti vrátenia peňazí.

Vrátenie tovaru

Všetok tovar zakúpený na roseshop.sk môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru. Následné ihneď vykonáme riešenie podľa Vášho výberu.

Tovar musí byť nepoužívaný a nepoškodený, v opačnom prípade bude zaslaný späť zákazníkovi bez možnosti vrátenia peňazí.

Ak nás chcete o reklamácii, výmene alebo vráteniu tovaru informovať ešte pred odoslaním, prípadne máte iné otázky môžete nás kontaktovať mailom na info@roseshop.sk.

POZOR: Reklamácie zaslané na dobierku nebudú prevzaté, a roseshop.sk nezodpovedá za finančné škody spôsobené pri zasielané reklamácie na dobierku.

NÁKUPNÝ KOŠÍK 0

RoseShop.sk nájdete na GLAMI.sk